28 Mayıs 2018 Pazartesi

DENEBUNU MAYIS EXCLUSİVE KUTUSU

Merhaba sevgili blog ailem ❤
Yine ortalardan bir kaybolup bir geri geliyorum. Bu kez temelli dönüş yapmış sayılırım. Sınavlarım bitti ve üzerimdeki tüm yükü atmış bulunuyorum. Çalışmam gereken bir Kpss sınavı var ama burayı fazla ihmal etmeden çalışacağım. Gelelim geçenlerde elime ulaşan Denebunu Exclusive kutusuna.
Denebunu sitesinden şu zamana kadar yalnızca ücretsiz 2 kutu elime ulaştı. Yazısını okumak isterseniz buraya ve buraya  tıklayabilirsiniz. Daha önceki yazılarımda Denebunu sitesinin nasıl işlediğinden bahsetmiştim. Önceki yazıları okumak istemeyenler için kısa bir hatırlatma yapayım.
Denebunu sitesine girip üye oluyorsunuz ve profil oluşturuyorsunuz. Üye olduktan sonraki aylarda Denebunu size profilinize uygun olan ürünleri ücretsiz bir şekilde gönderiyor.

mayıs denebunu exclusive

Ayrıca bu sitenin Exclusive kutuları da var. Bu kutulara belirli bir ücret ödeyip sahip olabiliyorsunuz. Bu ücret genelde piyasa değerinden daha düşük oluyor ve gelen ürünler bazen orijinal boyunda bazen deneme boyunda geliyor. Ben mayıs ayında bu görmüş olduğunuz exclusive kutusunu aldım. Bu kutunun fiyatı 39.90 TL.

Ürünler;

  • Loreal Paris Şeker Peelingi - Siyah Nokta Karşıtı 50ml (orijinal boy)
  • Loreal Paris Paradise Maskara 6,4 ml (orijinal boy)
  • Bioderma H2O Senbibo 100 ml

İçlerinde en çok Loreal'in şeker peelingini merak ediyorum. Henüz deneme fırsatım olmadı ama en kısa zamanda deneyip, yorumlarımı paylaşacağım.

Sevgiyle Kalın ❤



6 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım o zaman :) O peelingleri bende merak ediyorum. Bir de maskeleri var ya bunların. Müsait olduğumda deneyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm ❤ Maskeleri bende denemedim ama çok merak ediyorum :) ❤

      Sil
  2. Paradise maskaranın çok methi yapılmıştı paylaşımlarda..Ben de onu merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben daha önceden de kullanmıştım, gerçekten çok başarılı bir maskara ❤

      Sil
  3. Üç ürün de kutunun toplam fiyatını hayli hayli geçiyor, uygun fiyatlı bir kutu olmuş bence de güle güle kullan! Ben Şeker Peelingi serisinden Işıltı Canlandırıcı olanını severek kullanıyorum. Kivili olanıyla ilgili de yorumlarını merakla bekliyorum, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem uygun fiyatlı hemde çok beğendiğim bir kutu oldu :)❤ Bende ilk defa deneyeceğim ama çok umutluyum :D
      Sevgiler ❤

      Sil