13 Ekim 2017 Cuma

ELLE BEAUTY BOX KUTUSU

Merhaba sevgili blog ailem 💓
Uzun bir aradan sonra tekrar aranıza döndüm. Sanırım blog yazılarını bir türlü istediğim günlerde paylaşamayacağım. İşlerim çok yoğun ve arta kalan zamanlarda da ders çalışmak zorunda kalıyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız. 😊


Bugün size geçen haftalarda elime ulaşan bir kargodan bahsetmek istiyorum. Elle Beauty Box kutusunu bir çoğunuz duymuş olabilirsiniz. Ancak ben yeni keşfettim. İlk olarak kısaca bu kutunun ne olduğundan bahsedeyim. Elle Beauty Box kutusu Elle Türkiye editörlerinin özel olarak seçtiği ürünlerden oluşuyor. Bu ürünler kutuda genelde ana boy olarak yer alırken, bazıları deneme boy olarak gelebiliyor. Kutunun içeriğini hepinizin bildiği seçkin markalar oluşturuyor ve kutunun değeri 360 TL. Ancak siz bu kutuyu 70 TL gibi bir fiyata satın alabiliyorsunuz.  Benim için çok güzel bir deneyim oldu. Denemek istediğim ürünleri, bu kutu sayesinde uygun bir fiyata denemiş oluyorum.



Sipariş verdikten sonra yaklaşık 5 gün içerisinde elime ulaştı. Kutunun içerisinden 11 adet ürün çıktı ve bir ürün hariç hepsi ana boy olarak geldiler. Henüz içlerinden bir kaç ürünü deneme fırsatım oldu. Hepsini denedikten sonra ayrı bir blog yazısı olarak paylaşmayı düşünüyorum.



Ürünlerin hepsi yazının başında bahsettiğim gibi, bir çok yerde gördüğümüz ve belkide denemek istediğimiz ürünler. Ben Flormar'ın sürekli karşıma çıkan ve 34 TL gibi bir fiyatı olan maskarasını çok denemek istiyordum. Fiyatı bana yüksek geldiği için almamıştım. Kutuyu alma önceliklerimden birisi maskara oldu. Diğer denemek istediğim ürün ise Scinic 24K altın maskesiydi. Maske kullanmayı çok seviyorum. Özellikle watsons mağazasında satılan Kore maskeleri benim vazgeçilmezlerim arasındalar. Bu maskeyi de sürekli görüyor ve fiyatı bana çok yüksek geldiği için alamıyordum. Neyse ki Elle Beauty Box kutusu sayesinde deneme fırsatım oldu. Kutunun içerisinden çıkan indirim kuponları da bir o kadar beni sevindirdi. Ne de olsa indirim indirimdir 😃

Ürünler:

  • Flormar, Precious Curl Mascara ( Ana Boy)
  • Avon, True Colour Perfectly Mat Ruj - Peach Flatters( Ana Boy)
  • Avon, True Glimmerstick Açılıp Kapanabilen Göz Kalemi – Siyah ( Ana Boy)
  • Benefit, Ggimme brow Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Kaş Maskarası, 1 ML (Deneme Boy)
  • Gülsha, Sakinleştirici Tam Gül Misel Suyu, 200 ML ( Ana Boy)
  • Cosmed Akne Kontrol Jeli, 20 ML ( Ana Boy)
  • Gliss, Intense Therapy  Şampuan, 400 ML ( Ana Boy)
  • Gliss, Intense Therapy Sıvı Saç kremi, 200 ML ( Ana Boy)
  • Selin, Parfümlü Kolonya Sprey, 100 ML (Farklı koku seçenekleriyle- Ana Boy) 
  • Scinic, 24K Altın Hidrojel Maske ( Ana Boy)
  • Incia, Doğal Roll-On Deodorant ( Ana Boy)
İndirim Kuponu:
  • Benefit kaş bar hizmeti size özel %50 indirim kuponu (Belirli Sephora mağazalarında ve kupon üzerinde yazan süre içinde geçerlidir.)
  • Scinic maskelerde geçerli %40 indirim kuponu (Watson mağazalarında ve kupon üzerinde yazan süre içinde geçerlidir.)
  • Boynerlerde güzel ve bakım ürünlerinde geçerli %20 indirim kuponu (Kupon üzerinde yazan süre içinde geçerlidir.)

NOT: Ürünler ve indirim kuponu  https://beautybox.elle.com.tr/ sayfasından alıntıdır.

Sevgiyle Kalın 💓














2 yorum: