7 Şubat 2018 Çarşamba

NİP+FAB GLYCOLİC FİX DAİLY CLEANSİNG PADS - YÜZ TEMİZLEME PEDLERİ İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Nip + Fab markası ile geçtiğimiz kurban bayramı indiriminde tanışmıştım.Pure beauty GeoAqua ultra hydrating nemlencirici alana bu temizleme pedlerini hediye etmişlerdi. Daha önce hiç bu markanın ürününü kullanmamış birisi olarak dolabımda dursun bir ara kullanırım düşüncesi içerisindeydim.  Neyse ki 1 ay önce bu düşünceden kurtulup kullanmaya başladım.
Kutunun içerisinde toplamda 60 adet yüz temizleme pedi bulunuyor. Pedlerin bir tarafı dokulu yani hafif kabarık bir şekildeyken,bir tarafı ise düz bir yapıya sahip. İçerisinde glikolik asit içerdiğinden her cilde uygun olduğunu düşünmüyorum. Bende yapmadı ancak bazı ciltlerde yanma veya tahriş yapabilir. Ürün, lekeleri azaltmayı,cildi nemlendirmeyi,canlandırmayı ve pürüzsüz bir cilt  vaat ediyor.


Peki vaatlerini yerine getirdi mi?

Ben bu pedleri günde sadece 1 defa akşam cilt bakımından sonra en son aşama olarak uyguluyorum.Kullanım önerisinde de olduğu gibi yüz,boyun ve dekolte bölgesine uygulamak gerekiyor. İçerisinde yoğun bir şekilde glikolik asit bulunduğu için sabah ve akşam kullanmaya cesaret edemedim.Fazla bastırmadan ve yavaş hareketler ile uygulandığında ciltte her hangi bir probleme neden olmuyor. Yaklaşık 1 ay boyunca her akşam düzenli kullandığım için gözlemlediğim sonuçları rahatlıkla sizlere aktarabilirim.

Benim cildimde geçen seneden bu yana geçmeyen sivilce lekeleri vardı ve yanlış ürün kullanımından dolayı yüzümde daha belirgin olmaya başladılar. Bu ürünü kullandıktan sonra tamamen geçmeseler de gözle görülür bir şekilde renginin açıldığını ve leke görünümünün azaldığını söyleyebilirim. Ayrıca cilt rengini eşitleme de ve yüzdeki kızarıklıkları gidermekte de çok başarılı buldum. Kendiliğinden tonikli bir ürün olduğu için bu ürünü kullanacağınız zaman tonik kullanmanıza gerek olmadığını düşünüyorum.
Bu ürünün sevdiğim bir diğer özelliği ise cildimi eskisine göre daha aydınlık ve daha sağlıklı göstermesi oldu. Yanlış hatırlamıyorsam indirimli fiyatı 40 TL civarında olması lazım.Yedeklemek için 14 şubat indirimini beklemem gerekecek sanırım. Son olarak eğer cildinize sivilce lekesi veya renk eşitsizliği varsa bu ürünü düzenli bir şekilde kullanabilirsiniz ancak yüzünüzde sizi rahatsız edecek bir şey yoksa iyice düşünüp karar vermeden almayın derim. Çünkü glikolik asit ilk kullanımlarda yüzde sivilceye neden olup, daha sonra cildi ölü deri ve sivilcelerden arındırıyor.Ürünü sabırlı ve düzenli bir şekilde kullanmalısınız. Ayrıca kullandıktan sonra yüzünüze güneş kremi sürmeyi ihmal etmeyin.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgiyle Kalın ❤













2 yorum:

  1. Bu pedleri daha önce duydum ama alıp almamak arasında kararsızdım. İlerleyen zamanda belki deneyebilirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizde sivilce lekeleri veya renk eşitsizliği varsa mutlaka denemelisiniz :)
      Sevgiler ❤

      Sil