12 Kasım 2018 Pazartesi

KASIM AYI KİTAP ALIŞVERİŞİ I

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Yorucu ve uzun bir Kpss sürecinden sonra tekrar aranıza dönmüş bulunmaktayım. Artık sizinle daha çok kitap yorumu, film önerisi ve ürün incelemesi paylaşacağım. Uzun zamandır yaptığım kitap alışverişlerini sizinle paylaşmadığımı fark ettim. Eskisi kadar kitap okuyamasam da kitap almaya devam ediyorum. Bir tür alışkanlık diyebiliriz. :D




Bu alışverişimde daha çok merak ettiğim kitapları aldım. Canan Tan kitaplarını okumayı çok seviyorum. En son blog da Eroinle dans kitabının yazısını paylaşmıştım. (bknz: Eroinle Dans Kitap Yorumu) Sızı kitabı da son çıkan kitaplarından birisi. İnce ve az sayfalı bir kitap olmasından dolayı hemen okuyup bitirdim. Ben böyle cep boy veya ince kitapları otobüste,işe gidip gelirken okumayı tercih ediyorum. Böylece hem yolculuk keyifli oluyor hemde zamanımı kitap okumaya ayırmış oluyorum.

Burak Aksak Leyla ile Mecnun dizisini ara ara takip ediyordum. Yayınlandığı dönemde pek çok kişinin ilgi odağı haline gelmişti. Kitabına denk gelince neden kitaplığımda bulunmasın diyerek aldım. Henüz okumaya fırsatım olmadı ama eğlenceli olduğuna hiç şüphem yok (:

Christy Brown sol ayağım kitabını bir arkadaşım tavsiye etmişti. Bu kitabın filminin de olduğunu duymuştum. İzleme şansım olmadı ama kitabını okuduktan sonra izleyebilirim. İçinizde kitabı okuyan veya filmi izleyen varsa kendini belli etsin lütfen :D

Son olarak Sarah Dalton'un Lekeliler,Kayıplar ve Özgürler kitaplarından oluşan serisini tamamen meraktan aldım. Daha önce herhangi bir kitabını okumamıştım. Kitapların konusu ilgimi çekti ama içeriğinden emin değilim. Daha önce bu yazarın bir kitabını okuduysanız, düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız?

Benim bu hafta aldığım kitaplar bunlar. Paylaşılmayı bekleyen 7 adet yeni kitabım daha var ama onları daha sonra paylaşacağım. Kitapları bir siteden almadığım için fiyatlarını paylaşmıyorum çünkü değişebiliyor. Eğer merak ederseniz sormanız yeterli.


Sevgiyle kalın ❤

8 yorum:

  1. Leyla ile Mecnun dizisini izlemedim. Hem diziyi izlemeyi hem de kitabı okumayı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi bende arar ara takip ediyordum ama kitabı okuduktan sonra belki kaçırdığım bölümleri izlerim :D

      Sil
  2. Keyifli okumalar canim 😊

    YanıtlaSil
  3. Leyla ile Mecnun favori dizilerimden biriydi, inanılmaz keyif alıyordum. Bitirilmesine çok üzülmüştüm, hem de ne sebeple, yazık çok yazık. Burak Aksak'ın bu kitabını okumalıyım, güzel senaryoları olan bir yazar. Keyif alacağıma eminim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alacağınıza bende eminim :) Evet dizinin bitirilmesi gerçekten üzücü oldu. En azından kitaplar hep bizimle 😊

      Sil
  4. Kitaplığına bayıldım ya yok yok maşallah ☃😊💕🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm 😊😊 Yavaş yavaş doldurmaya çalışıyorum ❤

      Sil