21 Mart 2018 Çarşamba

BİTEN ÜRÜNLER (KOZMETİK)

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Uzun zamandır bir bitenler yazısı yazmıyordum.Baktım ev çöplüğe dönecek en iyisi bitenlerin tamamını toplayıp bir yazı yazayım dedim. Sonra baktım onların hepsini bir yazıda yazmam da çok zor olacak. O yüzden bu şekilde gruplandırıp yazmaya karar verdim. İlk olarak son zamanlarda bitirdiğim kozmetik ürünleri sizlerle paylaşacağım. Daha sonra saç bakım,cilt bakım diye devam ederim. Ürünlerin hiç birisinin daha önceden yazısını yazmadığım için,yorumlarımı da paylaşacağım.


1) Gabrini 3 in 1 Fondöten 

Gabrini fondöteni yanlış hatırlamıyorsam 1.5 sene önce almıştım ancak ürünü bitireli neredeyse 6-7 ay gibi bir süre oldu. Genelde aldığım ürünlerin kullanım sürelerine dikkat ediyorum. Gabrini fondöteni cam bir şişenin içinde ve pompalı bir ürün. Pompalı olmasından dolayı kullanması oldukça kolay. Orta derecede bir kapatıcılığı var ve kalıcılık olarak da fena değil. Bu fondötenin rengi bana koyu gelmişti diye hatırlıyorum çünkü her seferinde cildime ilk sürdüğümde cilt ile bütünleşiyordu, ama bir süre sonra rengi koyu bir hal alıyordu. Bu yüzden tüm doğallığını kaybediyordu. Ben önemli günlerde kullana kullana bitirdim. 15 TL gibi bir fiyata almıştım.Fiyatının uygun olmasından dolayı şans verilebilir.

2) Rimmel London Match Perfection Kapatıcı 

Match Perfection, uygun fiyatlı kapatıcılar arasında çok severek kullandığım bir kapatıcı. Orta derecede bir kapatıcılığı var. Bu ürünü aynı zamanda aydınlatıcı olarak da kullanabiliyorsunuz. Aydınlatması oldukça başarılı. Hafif ve kremsi bir yapıya sahip olduğundan kullanımı da oldukça kolay.Bende çizgilere dolma veya kuruluk yapmadı. Benim için bu ürünün en kötü yanı çok çabuk bitiyor olması, en iyi yanı ise sanırım indirimlerde gayet uygun bir fiyata gelmesidir. Ben %50 bir indirimde Watsons mağazasından 12 TL'ye almıştım. Hatta fazla fazla aldım ve birini ablama hediye ettim. Benim kullandığım 01 İvory rengiydi.

3) Gabrini Kapatıcı

Aslında bu kapatıcı hakkında söyleyecek pek fazla bir şeyim yok. Gabrini fondötenle aynı anda almıştım ancak bir süre kullandıktan sonra kaybetmiştim. Geçenlerde tekrar buldum ama süresi geçtiği için kullanmaya cesaret edemedim ve maalesef bitirmeden çöpe giden bir ürün oldu. Hatırladığım kadarıyla kapatıcılığı bana yeterli gelmemişti ve ciltte bir süre durduktan sonra pul pul olmaya başlamıştı.


4) Essence I love Extreme Me Volume Maskara

Denediğim essence ürünlerinin neredeyse hepsini çok severek kullandım ve tekrar satın aldım. Aynı şekilde bu maskarayı da bittikçe satın alıyordum. Fazla ıslak yapılı olmasından dolayı kimisi tarafından sevilmezken, kirpiklere verdiği hacimden dolayı kimisi tarafından da el üstünde tutuluyor.
Bende ıslak yapısını sevmiyorum ancak verdiği hacim hiç de yabana atılacak gibi değil. Kirpikleri neredeyse kaşınıza kadar uzatıyor. (tamam belki biraz abartmış olabilirim)
İndirimde 10 TL'ye kadar düşüyor.

5) Rimmel London Argan Yağı İçeren Wonderfull Maskara 

Rimmel'in bu maskarasının, içerisinde bulunan argan yağı sayesinde kirpikleri beslediği ve uzamasına yardımcı olduğu söyleniyor. Ben çok dikkat etmediğim için ve düzenli kullanmadığım için bu konu hakkında kesin bir şey söyleyemem. Kirpikleri tek tek ayırmak konusunda çok başarılı ancak hacim verme konusunda yetersiz bir maskara. Günlük kullanımlarda veya çok fazla makyaj yapmak istemediğinizde kullanılabilir. Ben bu maskaranın yapısını çok seviyorum. Sürdüğünüz zaman kirpikleriniz de bir ağırlık yapmıyor ve temizlenmesi de çok kolay. Fiyatı 17 TL olması lazım. Tekrar alabileceğim bir ürün.

6) Maybelline Colossal Go Extreme Black Maskara 

Maskaraları o kadar hunharca kullanmışım ki gördüğünüz gibi üzerilerinden yazıları bile silinmiş. Bu maskarada benim genelde günlük olarak kullandığım maskaralardan bir tanesiydi. Genelde tüm maskaraları 2 kat uyguluyorum. Eğer yapısı fazla ıslaksa tek kat yeterli oluyor. Aksi takdirde  kirpikler birbirine yapışıyor ve örümcek bacağı diye tabir ettiğimiz görüntü ortaya çıkıyor. Ancak bu maskarada 2. katı sürerken biraz zorlandığımı hatırlıyorum. Çok çabuk sabitlendiği için eğer hızlı süremezseniz, 2. katı sürerken zorlanabilirsiniz. Kirpiklere rengini gayet iyi veriyor ve birbirine fazla yapıştırmıyor. Hacim vermesi de orta derece. Bu maskarada dökülme veya akma gibi bir problem yaşamadım. Genel olarak memnun kaldığım bir maskara oldu. Fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum.

7) Flormar Precious Curl Mascara

Bu maskara Elle beauty box kutusunun içinde gelmişti. İlk denediğim de yapısı çok ıslak geldiği için ve uygulanması biraz zor olduğu için korktum ancak zaman içerisinde kıvamı oturdu. Kirpiklere verdiği hacmi ve siyahlığını çok belirgin bir şekilde vermesini çok sevdim. Hiç elimden düşürmediğim için ve maskaranın boyutu küçük olduğundan hemen bitti. Genel olarak memnun kaldım ancak fiyatı bu boyutta bir maskara için biraz pahalı geldi. 40 TL gibi bir fiyatı var. Büyük ihtimal indirim zamanında tekrar şans verebilirim.

8) Nyc Şeffaf Kaş Jeli (Maskara)

Kaş maskarası olarak kullandığım ilk ürün olduğu için herhangi bir karşılaştırma yapamıyorum. Kaş ve kirpik maskarası olarak geçmesine rağmen ben bu ürünü sadece kaşlarım için kullandım. Fırçası şeffaf bir maskara için fazla büyük geldi ancak çok yumuşak olduğu için kaşlara zarar vermiyor. Jöle gibi sert olur diye korkmuştum ancak öyle bir şeyde yaşamadım. Islak bir görüntü oluşturmaması da hoşuma gitti. Gün içerisinde  gözlemlediğim kadarıyla kalıcılığı fena değil. Ben bu şeffaf maskarayı Watsonsdan 10 TL gibi bir fiyata almıştım.

9) Essence long Lasting Göz Kalemi (01 Black)

Essencenin göz kaleminin en sevdiğim yanı yumuşak olması ve sürümünün çok rahat olmasıydı. Normalde benim gözüme sürdüğüm neredeyse bütün göz kalemleri akıyor ancak bunda öyle bir problem yaşamadım. Bu yüzden bittikçe yenisini alıyorum. Rossman mağazasından indirim de 3,5 TL'ye almıştım. Eğer göz kalemleri ile ilgili problem yaşıyorsanız bence essence kalemlerine şans vermelisiniz.


Benim son zamanlarda bitirdiğim kozmetik ürünleri bu şekildeydi. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizin bu ürünler içerisinde kullandığınız, memnun kaldığınız veya sevmediğiniz ürünler var mı?


Sevgiyle Kalın ❤











4 yorum:

  1. Maskaraların hepsinden denemek isteyen ama kirpik yapısına uymayan bir Beyda var :((( Offf güzel ürünler bitmiş. Yenisine bereket :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ^^ Maskarasız kaldım bende yenilerini almam lazım :D Varsa beğenerek kullandığın küçük bir tavsiye alabilirimm ^^

      Sil
    2. loreal volume million lashes sarı siyah olanını kullanıyorum. Kirpiklerim düz ve kıvrımsız. Tel fırçalıları kullanamıyorum. Silikon fırça olması lazım bana. Bunu dene istersen. Bu zamana kadar bundan daha iyi kavrayan ve güzel gösteren maskara henüz bulamadım.

      Sil
    3. Harikasın canım bu kadar erken yanıt verdiğin için teşekkür ederim :) Hazır hafta sonu indirimleri başlamışken bakayım söylediğine :))

      Sil