31 Mart 2018 Cumartesi

MİM: BLOG YAZARINI TANIMA

Merhaba Sevgili blog ailem ❤


Birçok blog arkadaşımın yapmış olduğu "blog yazarını tanıma" mimlerini büyük bir keyifle okuyordum. Sonra dedim ki bende bir mim yazısı yazayım. Belki beni de tanımak isteyenleriniz vardır. Ayrıca mimi başlatan kişi kim bilmiyorum ama ne iyi etmişte başlatmış :D
Bu arada fotoğraf yeni oluşturduğum gezi notlarım kısmından bir parça ^^

1-) Nerelisin?

Çankırılıyım ama Ankara'da doğup Ankara'da büyüdüm.

2-) Burcun nedir? 

En sevdiğim sorulardan birisi burç sorusudur. Sanki çok Astrolojiden anlıyormuş gibi gördüğüm her insana "Burcun ne?" diye sorup, daha sonra "aaa o zaman inatçısın,o burçta çok kıskanç oluyor ya" falan diye yorumlar yapıyorum. Kendimce eğleniyorum diyelim :D
Ben başak burcuyum ve burcumun tüm özelliklerini taşıyorum. Aşırı duygusal bir yapıya sahibim ancak güçlü görünmek için kırılmamış veya umursamıyormuş gibi davranırım. Bu burcum ile mi alakalı yoksa yapı meselesi mi hiç bilmiyorum.

3-) Bloglarda en çok ilgini çeken nedir?

Bloglarda ilk önce samimi ve sıcak bir blog olmasına bakarım. Yazı beni içine çekmese de anlatımın içine çekmesi lazım. Ayrıca neden bilmiyorum ama genelde yazılan bir yazının yorum kısmına da bakıyorum. Yorumları ve o yorumlara blog sahibinin nasıl cevap verdiği çok dikkatimi çekiyor.

4-) En sevdiğin mevsim?

Kesinlikle ilk bahar ve sonbahar mevsimini çok seviyorum. Böyle rüzgar hafif hafif eserde üşümeyecek şekilde insanın içini titretir ya, oksijensiz kalmış gibi havada ki mis gibi bahar kokusunu içinize çekersiniz işte bu mevsim benim mevsimim.

5-) Yabancı dil biliyor musun?

Derdimi anlatacak kadar İngilizce biliyorum. Anlıyorum ama konuşamıyorum lafının somut bir örneği olabilirim :D Ayrıca Kore fanı olduğum günden beri Koreceye ilgi duyuyorum.

6-) Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?

Aslında çok boş zamanımın olduğunu söylemem. Hafta içi tüm vaktim iş yerinde bitiyor. Bu yüzden hafta sonu bana kalıyor. 2. üniversite okuyorum. Onun sınavlarına çalış,Kpss çalış derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Ders çalışmadığım zamanlarda ise yeni tarifler deniyorum, kitap okuyorum, sinemaya gidiyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum ve ailemle vakit geçiriyorum.

7-) En son hangi kitabı okudun?

Kim Van Alkemade - Sekiz numaralı yetim kitabını okudum.(bknz: Sekiz Numaralı Yetim)

8-) Hayatında pişman olduğun bir şey anlatır mısın?

Çok şükür bu zamana kadar bir pişmanlığım olmadı. Genelde "keşke" demektense "iyi ki" demeyi tercih ediyorum. Kötü bir tecrübe yaşasam bile ondan bir ders almışsam benim için önemlidir. Tabi ki hayatta keşke dediğim şeyler de oluyor ancak bunların hiç birisi pişmanlık boyutunda değil.

9-) Tuttuğun takım var mı?

Evet Fenerbahçeliyim ^^


10-) Çantandan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın?

Çantamda mutlaka bir kitap ve not defteri bulunduruyorum. Kulaklığım olmadan evden çıkmam ve mutlaka yedek kulaklık bulundururum. Onun dışında parfüm,makyaj çantam,mendil,cüzdan, okuma gözlüğüm ve powerbank şeklinde sayabilirim. Ayrıca sırt çantasından başka bir çanta kullanamam.(Hepsini saydım.Vur deyince öldürmek bu oluyor galiba :D)

11-) En sevdiğin içecek?

Çikolatalı süt ^^

12-)Ve son olarak bloğundan hiç para kazandın mı?

Adsense reklamlarını daha yeni aldım zaten oradan para kazanmak çok kolay değil. Hürriyetin vermiş olduğu bir reklamdan dolayı hesabımda çok çok küçük bir miktar var ancak hem parayı birikmeden alamıyorsunuz hem de kesintili alıyorsunuz. Açıkçası Blog sitesini açarken hiçbir zaman para kazanmalıyım düşüncesinde olmadım. Yazmayı, başkalarının yazdığı yazıları okumayı ve insanlarla tanışmayı seviyorum.

Bu mimi yazarken oldukça eğlendim. Yapmayan varsa bence kesin yapsın :D Hatta yapmayan herkesi bu eğlenceli mime bende davet etmiş olayım.

Sevgiyle kalın ❤



























19 yorum:

  1. Güzel bir etkinlik olmuş başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bu mim konusu gerçekten çok güzeldi sizin yazınızı da keyifle okudum. Korece gerçekten ilgi duyulacak bir dil ve kültür. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende yazarken oldukça eğlendim :))
      Kesinlikle, en büyük hayallerimden birisi Güney Kore'ye gidip kültürlerini yakından tanımak. Umarım gerçekleştirebilirim ^^
      Sevgiler :)

      Sil
  3. Keyifle okudum canım , çok içten samimi cevaplar vermişsin .😊 Seni tanımak çok güzeldi , bir çok benzer özelliğimiz varmış .😂😂 Okurken aa aynı ben dediğim yerler oldu . Eline emeğine sağlık , çok sevgiler canım .😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim çok mutlu oldumm 😊❤ Sanırım benzer özelliğimizin olmasını burcumuzun aynı olmasına da bağlayabiliriz 😂 Genelde başaklar birbirine çok benziyor. Ya da ben öyle sanıyorum 😊Sevgileer ❤

      Sil
  4. Keyifle okudum ve mim sayesinde de blogunu keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm 😊 Bu sayede bende sizin blogunuzu keşfetmiş oldum ❤

      Sil
  5. Kore fani candir gerisi heyecandir🤣.Benim korece kelime kapasitem kesinlikle ingilizceden fazla 😃.Keyifle okudum yaziyi 🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha aynen benimde Koreceye yatkınlığım daha fazla gibi 😊 Ya da daha fazla ilgimi çektiğinden olabilir 😂
      Teşekkür ederim ❤

      Sil
  6. Ah bu Kore dizileri, filmleri. Gerçekten sayelerinde yabancı dillerimiz çoğalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle 😂 Farklı dilleri ve kültürleri tanımak keyifli oluyor ❤

      Sil
  7. 2. üniversite, kpss... maşaallah bu yoğunluk zaten yeterli oluyordur tüm zamanları doldurmaya :) Ben de sizi davet etmiştim mimi yapmaya, zaten yapmışsınız, ne güzel :) Çok memnun oldum tanıdığıma. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmış olsam da davetiniz için çok teşekkür ederim ❤ Evet maalesef tüm zamanımı dolduruyor ama yine de yapmak istediğim her şey için zaman bulmaya çalışıyorum. Bende çok memnum oldum ve bu güzel yorumunuza çok sevindim 😊
      Sevgiler ❤

      Sil
  8. Bu aralar sıkça yapılıyor bu mim ve ben gördüğüm tüm yazıları okumaya çalışıyorum..Çünkü keyif alıyorum okurken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazılan yazıları büyük bir keyifle okuyorum :) Ayrıca bu mimi yapmakta çok eğlenceliydi ❤

      Sil
  9. Faydalı bir içerik olmuş, elinize sağlık.
    vaprenda.com

    YanıtlaSil
  10. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim. Sitenize uğradım bile :)

      Sil