19 Mart 2018 Pazartesi

WET N WİLD COMFORT ZONE FAR PALETİ İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Bugün size yazısını uzun bir süredir yazmak istediğim,Wet n Wild Comfort Zone far paletinden bahsedeceğim.Uzun bir süredir herkeste bu paleti görüyordum. Özellikle kullanım kolaylığı ve pigmenasyonu ile ilgili aldığı övgüler beni epey bir meraklandırmıştı.Bende ilk olarak Comfort Zone paletini araştırıp,hakkındaki olumlu ve olumsuz tüm yorumları okuduktan sonra paleti almaya karar verdim.


Bu palet benim günlük hayatta işimi oldukça kolaylaştırdı. Küçük bir  boyutunun olmasından dolayı,çantaya atıp dışarı çıkmak içinde çok uygun. Far kullanmayı sevmeyen ben bile, aldığım günden beri elimden düşürmüyorum. Henüz aldığım bir far paletinin dibini göremedim ama sanırım bu palet bir ilk olacak.


WET N WİLD COMFORT ZONE FAR PALETİ GENEL ÖZELLİKLERİ:

  • Paletin içerisinde hem gündüz,hem gece makyajları için uygun olan 8 adet renk bulunuyor.
  • Bu renklerin her birisinin üzerinde, gözün hangi bölgelerine kullanılacağı belirtilmiş.Bu durum bence çok büyük bir kolaylık sağlıyor. Özellikle makyaj yapmaya yeni başlayanlar,Wet n Wild Comfort Zone far paleti ile makyaj yaparken pek fazla zorlanmazlar.
  • Renklerin güzelliğini anlatmaya gerek yok,görüyorsunuz :D
  • Farların pigmenti çok başarılı ve ipeksi bir dokuya sahip
  • Bütün farlarda gözde çok hoş görünen ışıltılar var.
  • Uygulanması ise son derece kolay. 
  • Farlar çok az tozutma yapıyor ama neredeyse her farda olan bir şey olduğu için fazla önemi yok.
  • Farlar göze istenilen rengi veriyor ve bu durum bir baz kullanıldığında 2 katına çıkıyor. 
  • Ben browbone rengini sadece kaş altına değil,tüm gözüme uyguluyorum. Çok fazla makyaj yapmak istemediğim zaman hoş bir görüntü oluyor.
  • Ambalajı şık ve abartılı bir şey değil. Ancak sade ve kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. Zaten şık bir far paletini alıp vitrine koyacak halimiz yok kullanışlı olsun, kapağı kırılıp, farlar hiç olmasın yeter. (Bu konudan çok dertliyim de )
  • Ben bu paleti Gratis indiriminden 15 TL gibi bir fiyata almıştım.


Resim çekerken renkleri mümkün olduğunca yansıtmaya çalıştım. Pigmenti zaten anlaşılıyordur. İçerisinde barındırdığı renkler ve boyutunun çok büyük olmaması nedeniyle seyahatlere giderken bu paleti yanımda götürmeyi düşünüyorum. Sonuç olarak ben bu paletten çok memnunum. Eğer denemediyseniz,özellikle indirim zamanında bu paleti kaçırmayın derim.

Wet n Wild Comfort Zone far paleti kullananlar veya kullanmayı düşünenler aşağıya yorum olarak düşüncelerini yazarlarsa çok sevinirim.Tabi düşünmeyenler de yazabilir :D

Sevgiyle Kalın ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder