12 Mart 2018 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Yine bir indirim zamanında rahat durmuyor ve alışveriş yapıyordum ki kendime artık daha az alışveriş yapmam gerektiğini hatırlattım. Kadınlar günü indiriminden ihtiyaç dışında hiçbir şey almadım. Ancak geçen hafta Nezih Kırtasiye de bulunan 1 kitap alana 2. kitap %30 indirimli afişleri bana kararımı yeniden sorgulattı. Sanırım bu kitap alışverişim'den sonra uzun bir süre kitap almayacağım. Çünkü kitaplığımda okunmayı bekleyen bir sürü kitap var. Onları okuduktan sonra yenilerini alabilirim.


Gördüğünüz gibi birbirinden güzel kitaplar aldım. İçlerinden en çok Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna kitabını merak ediyordum ve alır almaz okuyup bitirdim. Kitap hakkında ki yorumlarımı bu hafta içerisinde eklemiş olurum.Fiyatı indirimli olarak 8 TL civarındaydı.
Sekiz Numaralı Yetim Kitabını ise iş yerindeki bir ablam tavsiye etmişti. Konusu da güzel olunca bir şans vermek istedim. Bu kitabı 22 TL'ye aldım. 2. kitap olarak da Sabahattin Ali Kürk Mantolu Madonna kitabını %30 indirimli olarak aldım.
Canan Tan'ın kitaplarını büyük bir beğeni ile okuyorum. Kalemi ve hayal gücü çok güçlü bir yazar. Eroinle Dans ve İz kitaplarını daha önceden de alıp okumak istiyordum ancak bir türlü fırsat bulup alamamıştım. Hazır Nezihte de böyle bir indirim varken ikisini birden almış oldum. Canan Tan kitaplarının ikisine 24 TL ödedim.
Son olarak Gece Avcısı kitabı ile ilgili hiç bir fikrim yok. Diğer kitapları tavsiye veya merak ettiğim için aldım ancak bu kitapta öyle bir durum olmadı. Genelde fantastik kitaplar okumayı çok severim. En son gece evi serisini okumuştum. Bu kitapta büyük ihtimal sürükleyici olur diye aldım. Umarım öyle olur. Bu kitabın fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum. Yaklaşık olarak 10 TL veya 15 TL civarında olabilir.

Benim kitap alışverişim bu şekildeydi. Bana önerebileceğiniz kitaplar varsa yorum olarak bildirebilirsiniz.

Sevgiyle Kalın ❤










2 yorum:

  1. Arasında okumadığım kitaplarda var. Bu kitaplar hakkında ki yorumunuzu merakla bekliyorum. Şimdiden kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okuyup, yorumlarımı siteye ekleyeceğim.Teşekkür ederim :))

      Sil