18 Ocak 2018 Perşembe

MAYBELLİNE MASTER BLUSH - ALLIK & HİGHLİGHTER PALETİ İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Sınav haftam olduğu için siteye yazı giremedim.Sınavlarımın bitmesi ile artık aranıza dönmüş bulunmaktayım. Bugün size çok severek kullandığım bir paletten bahsetmek istiyorum. Kışın yaptığımız makyaj, yazın yaptığımız makyaja kıyasla daha yoğun oluyor. Yazın yoğun kapatıcılar ve fondötenler tercih etmezken, kışın daha çok cilt kusurlarımızı gizleyen kapatıcılar koyu renk göz farları veya farklı ton allıklar tercih ediyoruz.Bende kışın, yaza göre daha yoğun makyaj yapanlardanım. Normalde kozmetik alışverişi çok yapmam ancak bu sıralarda elim sürekli allık paletlerine gidiyor. Hazır allık kullanma konusunda bu kadar heveslenmişken yılbaşı indirimini fırsat bilip çok denemek istediğim maybelline master blush paletinden bir tane kaptım.
Lafı çok fazla uzatmadan paletin özelliklerine geçiyorum 👇



Palette 3 adet allık, bir adette highlighter bulunuyor. Allıkların her biri cilt ile çok güzel bütünleşiyor. Benim kullanmayı en sevdiğim ton şeftali tonunda olan allık. Hem yazın hemde kışın rahatlıkla kullanılabilecek bir renk. Ayrıca pembe ve mürdüm rengi olan allıkta ciltte bir o kadar güzel duruyor. Allıkların içerisinde ışıltı ve sim olmamasına rağmen yüze sürüldüğünde canlı ve parlak durmasını çok seviyorum. Pigmentasyonları çok başarılı. Fırçayı çok hafif değdirmeniz yeterli oluyor.
Highlighter ise paletin en gözde parçalarından birisi diyebilirim. Hafif simli bir yapısı var. Verdiği aydınlık ve ışıltı benim için yeterli oluyor. Daha çok ışıltı isteyenler daha çok sürsünler. Düz mantık hayat kurtarır :D




Renkler yüzde çok kolay dağıtılıp, sabitleniyor. Tek kötü yanı çok hafif tozutma yapıyor ama bu durum genelde her toz üründe yaşandığı için benim açımdan çok problem değil. Bu paletin en sevdiğim yanı kullanım alanlarının fazlalığı oldu. Ben allık renklerinin hepsini far olarak ve ruj olarak da kullanıyorum. Hafif bir nemlendiricinin üstüne istediğiniz bir allık rengini sürdüğünüzde çok tatlı bir ruj elde ediyorsunuz. Tabi bu durum ne kadar sağlıklı onu bilemem. Sonuçta toz bir ürünü dudakta kullanmak çok doğru olmayabilir ama dediğim gibi ben arada bu şekilde de kullanıyorum. Kalıcılık yönünden de son derece başarılı bir ürün. 5-6 saat rahat dayanıyor diyebilirim.



 Ayrıca fazlaca tercih edilen renkleri ve bir highlighterı içerisinde barındıran bir palet,seyahat çantaları için aranan kan demektir.Yanınıza bu paleti aldığınızda başka hiç bir şey almasanız da olur ablalarım, kardeşlerim diye pazarlamacı edasıyla anlatasım da gelmedi değil :D
Daha fazla saçmalayıp konudan çıkmadan fiyatını da söyleyeyim. Normalde bu palet 44 TL civarında bir ürün ancak ben yılbaşı indiriminden aldığım için Gratis'ten 22 TL gibi bir fiyata almıştım. Bence herkeste bulunması gereken bir palet. Özellikle allık kullanmayı sevenler için bu şekilde 3 renk alternatifi sunan bir ürün tercih edilebilir.
Eğer Sizde yüksek performanslı bir allık paleti arayışındaysanız Maybeline Master Blush Paletini deneyebilirsiniz. Sizin kullanıp beğendiğiniz bu şekilde çoklu paletler varsa önerilerinizi yorum olarak bildirirseniz sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder