27 Kasım 2018 Salı

PİNK BY PURE BEAUTY - ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Uzun zamandır bir ürün incelemesi yapmadığımı fark ettim ve bugün size bu iki sevimli üründen bahsetmeye karar verdim. Kore ürünlerine olan ilgimi yazılarımı takip edenler biliyordur. Kore ürünleri deyince aklıma genelde Pure Beauty markası geliyor. Özellikle bb kremini yaz, kış çok severek kullanıyorum. Onunda yazısını buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Uzun zaman önce bir watsons indirim alışverişimde Pure Beauty markasına ait bu pink serisi ile karşılaşmıştım. Ürünlerin hepsi gittiğim mağazada mevcut olmadığı için sadece bu iki tanesini alabildim. Ürünlerin en çok rengi ve ambalajı hoşuma gitti. Sanırım sırf bu yüzden aldım :D

PİNK BY PURE BEAUTY - ÜRÜN İNCELEMESİ


So Glow - Essence 

Bu ürünü almamda ki en büyük etkinin verdiği ışıltı olduğunu hatırlıyorum. Belki nemlendirici olarak kullanırım diye düşünmüştüm ama maalesef cildi yeterli derecede nemlendirecek bir özellikte  bir ürün değil. Ben bunu daha çok makyaj altında kullandım. Makyaj yapmadığım zamanlarda da yüzüme az bir miktar sürüyordum. Cildi inanılmaz ışıl ışıl ve canlı gösteriyor. Zaten en sevdiğim özelliği de verdiği ışıltı olmuştu. Yapısı jel gibi ve sürdüğünüz zaman rahatsız etmiyor. En azından bende yapış yapış bir his bırakmadı. İndirimde 18 TL gibi bir fiyata almıştım ama indirimsiz fiyatını bilmiyorum.

So Bright - Spot Essence 

PİNK BY PURE BEAUTY - ÜRÜN İNCELEMESİ

Bu ürünün en sevdiğim yanı tüp şeklinde olması oldu. Genel vaatleri arasında ciltteki koyu bölgelere veya lekeli alanlara uygulandığında rengin açılacağı yer alıyor. Yüzdeki belirli bölgelere uygulanacağı için tüp şeklinde olması ürün miktarını ayarlamada ve uygulamada bir kolaylık sağlıyor. Benim cildimde güneş lekesi ve herhangi bir renk eşitsizliği olmadığı için pek bir şey fark etmemiştim. Ancak bir dönem hafif leke gibi duran sivilce izlerim vardı ve onların üzerinde denediğimde gözle görülür bir fark oluyordu. Bence düzenli kullanımın ardından ciltteki renk eşitsizliğini düzenleyebilir ama beklentiyi fazla yüksek tutmamak gerekiyor.

Siz Pure Beauty markasını denediniz mi? Bu seri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. ^^

Sevgiyle Kalın ❤






8 yorum:

  1. Kore ürünlerini genel olarak severim pure beauty markasınıda keza ,ama bu pink serisini denemedim aklımda olsun,güle güle kullanasın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kore ürünleri olunca daha bir mutlu kullanıyorum nedense :D

      Sil
  2. Ben de bu markanın Essence toner'ını ve Essence'ini severek kullandım bir dönem. ÖZellikle verdiği ışıltılar beni çok mutlu ediyordu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet verdiği ışıltıyı bende çok seviyorum :) Toneri ne yazık ki yoktu o yüzden alamadım ama en kısa zamanda onu da denemek istiyorum ❤

      Sil
  3. Kore ürünü kullanmadim pek bakayim buna 😊

    YanıtlaSil
  4. Ben eskisi gibi cildimde çok ışıltı kullanamıyorum. Çok terlediğim için kötü görüntü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu öyle simli bir ışıltı değil aslında sağlıklı görünüm gibi bir şey daha doğal ve canlı duruyor :) ❤

      Sil