4 Temmuz 2019 Perşembe

THE MAZE RUNNER - LABİRENT ALEV DENEYLERİ / FİLM YORUMU

Herkese Merhaba ❤


ÖZET 
Geçenlerde paylaştığım Labirent serisinin 2. filmi ile geldim.İlk filmin yorumunu okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Labirentte hayatta kalmaya çalışan ve bulundukları yerden kurtulmak isteyen insanlar Thomas'ın yardımıyla kaçmayı başarılar.Tabi bu kaçış büyük kayıpların verildiği, zorlu bir kaçıştır. Her şeyin bittiğini ve İsyandan kurtulduklarını düşünürler ancak hiçbir şey düşündükleri gibi olmaz. Labirentin iç dünyasındaki sorunları çözdüğünü düşünen Thomas ve arkadaşlarını dış dünyada daha büyük problemler bekliyordur.Ancak kendilerini bekledikleri tehlikenin farkına İsyan olarak bilinen gizemli organizasyonun, planlarına ulaştıktan sonra varırlar ve o zaman tekrar zorlu bir kaçış başlar. 


YORUM
Labirent serisi izlerken çok keyif aldığım ve hiç sıkılmadığım filmlerden birisi. İlk filmden sonra aksiyon ne kadar artabilir diye endişeleniyordum ama filmi izledikten sonra tüm endişelerimin yersiz olduğunu anladım. Bu filmde de güzel bir kaçış bizi bekliyor bu kaçış hem daha zorlu hem de daha aksiyonlu bir kaçış oluyor.

 

Thomas ve diğerleri İsyan'dan artık daha fazla şüpheleniyorlar ve bir şeylerin yanlış gittiğinin farkına varıyorlar. Bulundukları yerde insanlar bir hastalık yüzünden Deliye dönüşüyor ama bu deli kavramı sizin bildiğiniz kadar masum değil. Zombi gibi bir şey hayal edebilirsiniz. Hareket eden her şeye saldıran ve saldırdıkları kişileri de kendi hastalıklarını bulaştıran türler. Hatta direk zombi bunlar ama biz deli diyelim filmde öyle bahsediliyor bende çözemedim :D 2. filme dahil olan bu deliler, filmin izlenebilirliğini oldukça artırmış. Çünkü onların olduğu sahnede gerilim ve aksiyonu daha fazla hissedebiliyorsunuz. 


Filmdeki yeni oyuncuları da sevdim. Brenda filme uygun bir karakter olmuş ve bence kendi tarzını da gayet güzel yansıtmış. Brenda'yı yetiştiren ve kendisini babası gibi gören kişi ise (adını hatırlayamadım, idare edin ) filmdeki en sevdiğim karakterlerden birisiydi. Biraz çılgın, biraz korkusuz ve çok zeki.  


Bu sahne bence filmdeki en güzel sahnelerden birisiydi.


Birkaç basit sahne dışında film genel olarak hep Thomas'ın zekası üzerine kuruluydu. Spoiler vermeden nasıl anlatırım bilmiyorum ama diğer oyuncular çok fazla Thomas'ın gölgesinde kaldılar. Açıkçası diğer oyuncuları özellikle Minho ve Newt sahnelerini daha fazla görmek isterdim. 


Şu kıza olan nefretimi kusmadan yazımı sonlandırmak istemiyorum. İlk filmde beni pek rahatsız etmese de bu filmde Teresa'nın olduğu her sahnede gözlerimi devirmekten ve sahnenin bir an önce geçmesini beklemekten başka bir şey yapamadım. Oyunculuk olarak bir problem yok ama film boyunca bana kendisini hiç sevdiremedi. Benim film hakkındaki düşüncelerim bu şekilde. Eğer izlemediyseniz mutlaka bu seriye bir şans verin derim. 


Sevgiyle Kalın ❤






6 yorum:

  1. Tekrar izleme isteği uyandırdın, emeğine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  2. Aa bunun serisi çok güzel hepiciğini izlemiştim <3

    YanıtlaSil
  3. Grup, ilk filme göre dış dünyayı tanıyor ve hepten hapı yutarak mücadeleye asılıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu cümle tüm filmi anlatmaya yeter :D

      Sil