28 Eylül 2017 Perşembe

DEODORANT DOSYASI

Merhabalar sevgili blog ailem.💓
Her seferinde arayı fazla uzatmayayım diyorum ama bir türlü fırsat bulamıyorum. Umarım en kısa zaman tüm işlerimi yoluna koyup, sitem ve sizler ile daha fazla ilgilenebilirim. ^^
Şimdi gelelim bugünün inceleme dosyasına. Yaz mevsimini yavaş yavaş sonlandırırken, özellikle yaz için daha uygun olan ürünleri de hızlıca tüketmiş bulunmaktayız. Benim yazın en fazla kullandığım ürünler, güneş kremi ve deodorantlar oldu.Hepinizin bildiği gibi deodorantların vücudumuzda işlemi büyük olduğu gibi günlük hayatta da bir nevi kurtarıcılardır.Kötü kokuların oluşmasını, daha temiz hissetmemizi ve kıyafetlerdeki ter oluşumundan kaynaklanan lekeleri büyük ölçüde engellerler. Bu yüzden benim için deodorantların yeri ve önemi oldukça büyük. İncelememize ilk deodorantımızla başlayalım.


Rexona İnvisible Black & White Deodorant (Women)

Rexona markası benim yıllarca çok severek kullandığım ve denediğim her ürününden memnun kaldığım bir marka. Bu yaz da yine kullanmaya devam ettim ve çok olumlu sonuçlar aldım. Aldığımız bir çok ürün içerisinde kimyasal içeriyor ve hastalıklara davet çıkarıyor. Deodorant alırken de içerisinde aliminyum bileşenleri içermemesine dikkat etmek gerekiyor. Ben bu bilgiyi çok sonralarda öğrendiğim için maalesef alırken göz önünde bulunduramadım ancak sizin aklınızda bulunsun.
Gelelim Rexona deodorantının özelliklerine.
Ter kokusunu kesinlikle çok güzel önlüyor ve uzun süre kalıcı bir etkisi var. Aynı zamanda koyu renk kıyafetlerde, beyaz pudramsı bir iz ve beyaz kıyafetlerde terden oluşan o sarı lekelerden yapmadı. Sıkıldığı zaman çok güzel bir ferahlık ve temizlik hissi verdiğini de söyleyebilirim.Benim kullanmaktan hiç vazgeçmediğim ürünlerinden bir tanesi. Ne yazık ki fiyatını hatırlamıyorum.


Garnier Mineral Saf ve Temiz Deodorant

Garnier ürünlerinin çoğunu çok beğenerek kullanıyorum. Deodorantını daha önce kullanmamıştım. Bu deodorant bana Almanya'dan hediye olarak geldi. Türkiye'de bu serinin olduğunu biliyorum ancak mor renklisini daha önce hiç görmedim. Sanırım mavi ve pembe renklerini görmüştüm. Özelliklerine gelecek olursak, vaat ettiği gibi 48 saat bir koruma sağlıyor mu açıkçası ben pek 48 saatlik bir etki göremedim. Evet gayet güzel ter kokusunu önlüyor, nemlendiriyor ve gün boyu koltuk altınızın kuru kalmasını sağlıyor ancak dediğim gibi 48 saatlik bir beklentiye girmeyin. Ben garnier'ın bu ürününü de çok beğendim. 


Dush Das Magnolia Deodorant

Bu ürün de bana Almanya'dan gelen ürünlerden birisi. Hakkında yapabileceğim en olumlu yorum kesinlikle kokusu.. Çok güzel bir kokusu var, buram buram manolya kokuyor ve uzun süre kalıcı.Ter kokusunu çok güzel önlüyor ancak uzun süreli bir kuruluk sağlamıyor. Aynı zamanda kıyafetlerde oluşan sarı lekenin de önüne geçemiyor.


Balea Deodorant

Almanya'dan hediye gelen son deodorant ise Balea markasının bir deodorantı. Maalesef Almanca bilmediğim için ve sormayı akıl edemediğim için içeriğini tam olarak bilmiyorum. Sadece Hibiskusblüte(Hibiscus)'nin bir bitki olduğunu biliyorum. Kokusu çok kalıcı ve portakal gibi kokuyor. Koltuk altında gün boyu çok güzel bir kuruluk sağladı. Açıkçası ben bu ürünü çok başarılı buldum.Almanya ürünlerinin bir çoğunu Rossmann mağazası satıyor ama bu ürünün orada olduğundan emin değilim. Yoksa bile zamanla kesinlikle gelecektir.

Benim yaz boyunca en sık kullandığı  deodorantlar bunlardı. Rexona, Garnier ve Duch Das bitmek üzere. İçlerinde en başarılı bulduğum kesinlikle Rexona oldu. 

Sevgiyle Kalın 💓















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder