17 Ekim 2017 Salı

FLORMAR ILLUMINATING PRIMER MAKE-UP BASE

Merhaba sevgili blog ailem 💓
Bugün sizlere sevip, sevmediğime emin olamadığım ama kullanmaktan bir türlü vazgeçmediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Flormar bildiğiniz gibi bir çok konuda kendisini kanıtlayan ve bizlerin güvenini kazanan bir marka haline geldi.En azından birçok üründe benim güvenimi kazandığını söyleyebilirim. Hem uygun fiyatlı hemde yüksek performanslı ürünlere sahip olması yönüyle elim sürekli Flormar ürünlerine gidiyor. Yine bir gün makyaj bazı arayışındayken bir indirim de denk geldiğim Flormar İlluminating Primer makyaj bazını almaya karar verdim. Ürünü aldıktan sonra yaptığım araştırmalar sonunda seven kitleninde, sevmeyen kitleninde olduğunu öğrendim.
Gelelim benim yorumlarıma.

İlk olarak ürünü aldığımda çok büyük bir beklenti içine girmiştim ama kullandıktan sonra biraz hayal kırıklığına uğradım. Ürün kremsi bir yapıda, cam gibi görünen ancak plastik bir şişeye sahip. Şişesini gayet kullanışlı buluyorum çünkü, elinize alacağınız miktarı kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Cildi gayet güzel nemlendiriyor ve sürdükten sonra hemen emiliyor. Ben bu ürünü kullanmadan önce nemlendirici uygulamıyorum. Sadece bu ürün yeterli nemlendirmeyi sağlıyor. Cilde uygulandığı zaman su gibi bir hale geliyor.


Uyguladığım zaman, yüzüme hafif bir parlaklık, doğal bir ışıltı verdi. Ürünün vaatleri arasında olan bu özelliğini gerçekleştirmesi benim çok hoşuma gitti. Genelde kremlerde, veya ten ürünlerinde yüzümü aydınlık ve sağlıklı gösterebilecek ürünler tercih etmeye çalışıyorum.Makyajı sabitleme özelliğine gelirsek, açıkçası çok fazla sabitlediğini düşünmüyorum.Aynı şekilde gözeneklere de herhangi bir faydasını göremedim. Bariz bir kokusu var. Benim koku hassasiyetim olmadığı için rahatsız olmadım ama eğer sizin koku hassasiyetiniz varsa almadan önce mutlaka kokusuna bakın derim. Ben bu ürünü indirimli olarak 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Uygun fiyatlı bir ürün ancak sevip, sevmediğime karar veremediğim için tekrar alacağımı düşünmüyorum.

Sevgiyle Kalın 💓







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder