26 Aralık 2017 Salı

YILBAŞI İNDİRİM ALIŞVERİŞİM PART 1

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Hepinizin bildiği gibi yılbaşı demek, indirim demek. Hemde öyle küçük çaplı indirimler değil %50'ye varan indirimlerden bahsediyorum. Bende bu indirimleri fırsat bilip parça parça alışveriş yapmaktansa topluca alışverişimi yapıyorum. Bu şekilde benim için daha kolay oluyor. Telefonumun kamerasından bir problem olduğundan ve fotoğraf makinem de bozulduğundan, fotoğrafların kalitesi düşük oluyor. Bu yüzden kusuruma bakmayın. En kısa zamanda bu konu ile ilgilenip daha güzel fotoğraflar çekmeye çalışacağım. Aldığım her ürünü denedikten sonra uzun uzun yorumlayacağım için çok fazla ayrıntıya girmeyi düşünmüyorum.
Hazırsanız yılbaşı indirim alışverişinden aldıklarım ile başlayalım :))


İlk olarak saç bakımı için aldığım ürünlerden başlamak istiyorum.

  • Urban Care Kuru Şampuan  İt's So High - 19.90 TL (Watsons)
Yağlı saçlar için çözüm önerileri yazımda da bahsettiğim gibi kuru şampuanların zaman zaman günümü kurtardığı olmuştur.İlk kuru şampuan deneyimimi Elidor ile yaşamıştım ancak fazla hoşuma gitmediği için bir daha kullanmamıştım. Saçlarımın dengesi bozulunca Batiste'nin bir kuru şampuanını denedim ve çok beğendim.Ancak biliyorsunuz ki Batiste kuru şampuanlarının fiyatı oldukça yüksek. Bu yüzden bu alışverişimde Urban Care İt's So High kuru şampuanını merak ettiğim için almak istedim. Saçlara ağırlık yapmadan,fazla yağdan arındırmayı ve aynı zamanda saça hacim vermeyi vaat ediyor.
  • Gliss İntense Therapy Yeniden Yapılandırıcı Şampuan - 12.90 (Watsons)
Bu şampuan ile Elle beauty box kutusu ile tanıştığımdan ve kullanmaya yeni yeni başladığımdan bahsetmiştim. Elimin altında yedek bulunsun diye bu alışverişimde tekrar almak istedim.Benim saçlarımda şimdilik bir problem yaratmadı. Kokusunu çok seviyorum. Saçlarımda kepek ve kaşıntı yapmadı. Aynı zamanda saçı yumuşacık yapıyor.

  • Egos Milky Durulanmayan Saç Köpüğü - 9.90 TL (Watsons)
Saç spreylerini ve saç köpüklerini kullanmayı fazla sevmesem de Egosun bu ürününü çok merak ediyordum. Daha önce Egos'un deniz tuzu etkili saç şekillendirici spreyini kullanmış ve çok beğenmiştim. Bu ürününün de indirimde 10 TL'ye düştüğünü görünce hemen almak istedim. Ürün saçların kolay taranmasını,nemlendirilmesini ve içerisinde bulunan süt proteinleri sayesinde saça bakım ve onarım yapmayı vaat ediyor. Denedikten sonra uzun uzun yorumlayacağım.
  • Advance Techniques - 8.90 TL ( Avon)
Avon'un saç serumlarını ve parfümlerini oldum olası hep sevmişimdir. Bu saç bakım yağını da uzun bir zamandır kullanıyorum. Neredeyse 5.şişem falan olmuştur. Hem uygun fiyatlı hem de saçı gerçekten çok güzel besliyor. Az bir miktar yağı elinizde ısıtıp saç uçlarınıza sürmek hem kırık oluşumunu önlemekle beraber,saçlarınızın onarılmasında da yardımcı oluyor.


Ağız Bakım ürünleri olarak ise daha önceden kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden almak istedim.

  • Listerine Advanced White & Listerine Cool Mint Ağız Bakım Suları - 11 TL (Watsons)
 Ağzı bakım sularından beyaz olanı 5 kutu falan bitirdim. Verdiği ferahlık ve temizlik hissini ben seviyorum. Ayrıca dişleri beyazlatma konusunda verdiği vaatleri de yerine getiren bir ürün. Listerine Cool Mint ise nane ferahlığı sevenler için güzel bir ağız bakım suyu. İlk defa kullandığım için çok fazla yorum yapamıyorum. En kısa zamanda bu ikili ile ilgilide bir yazı hazırlarım.
  • Perpermint Ağız Spreyi - 5.90 TL (Watsons)
Bu ağız spreyini ne zaman kullansam kendimi Çocuklar duymasındaki Fıs fıs İsmail gibi hissediyorum :D 
Özellikle sigara kullananlar için bence çok güzel bir ürün. Ben sigara kullanmıyorum ama iş yerinde falan ağır bir yemek yediysem veya hasta olduğum zamanlarda ağzımda kötü bir tat hissediyorsam bu ürünü kullanıyorum. Anında nefesinizi tazeliyor. Kullandığım biter bitmez yenisini aldım.


  • Kore Maskeleri - 2.99 TL (Watsons)

Ne zaman Watsons mağazasına gitsem hemen bu Kore maskelerinin olduğu bölüme gider ve fazlaca alırım. Maskelerin kullandıktan sonraki etkileri çok başarılı. Aynı zamanda fiyatları da bana göre gayet uygun. 


Cilt Bakım ürünleri olarak ise daha çok merak ettiğim ürünleri almaya çalıştım.
  • Loreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı - 19.90 TL (Watsons)
Loreal'in bu yüz bakım yağını cildin nem dengesini sağladığı için ve kış aylarında benim cildim ekstra bir neme ihtiyaç duyduğu için aldım.

  • Pink By Pure Beauty Serisi So Glow -23.90 TL Watsons
Uzun bir süredir merak ettiğim bu serinin yalnızca iki ürününü alma fırsatım oldu. Diğer ürünler bittiği için biraz daha beklemem gerekecek. Bu serinin hem gençlere hitap etmesi hemde cilde doğal bir ışıltı vermeyi vaat ettiği için aldım.

  • Pink By Pure Beauty Serisi So Bright Spot Essence - 17.90 TL Watsons
Aynı serisinin bölgesel kullanım için uygun olan ve lekeleri açmayı vaat eden bu ürününü watsons da çalışan bayan önerdiği için aldım. Kendisi sivilce izlerinden denediğini ve faydasını gördüğünü söylemişti. Bende aynı şekilde yüzümdeki sivilce lekelerinde denemeyi düşünüyorum.

  • Garnier Matlaştırıcı Nemlendirici Krem (Yeşil Çay) - 11.90 TL Watsons
Garnier nemlendirici kremlerinden 2 tane falan kullanmıştım. Birisi nar özlü nem bombası, birisi karma ciltler için olan bir nemlendirici kremdi. Bu kremin içerisinden yeşil çay olduğunu görünce dayanamadım evde nemlendirici kremi olmasına rağmen bir tane de bundan aldım :D


Renkli kozmetik ürünü olarak pek bir şey almadım. Evde yeterince kullanmadığım ürün var zaten. Bu kısım benim ihtiyaca yönelik bir alışverişim oldu.

  • Rimmel London Lasting Finish Fondöten 200 Soft Beige - 15 TL (Watsons)
Bu fondöten için uygun fiyatlı en sevdiğim fondöten diyebilirim. Bir tane bitirdim hemen indirime girmişken 2.sini aldım. Kapatıcılığı orta derece ve tenim ile çok güzel uyum sağlıyor. Ayrıntılı bir yazı yazacağım için detaya girmiyorum ama fikir olması için ne kadar sevdiğimi bilin istedim :)
  • Maybelline Master Blush (Allık) Paleti  -  22 TL( Gratis)
Bu allık paletine tek kelime ile bayıldım diyebilirim. İçerisinde barındırdığı renkler çok güzel ve pigmentasyon olarak çok başarılı. İçerisinde 1 adet highlight 3 adet allık bulunuyor. Bence indirimde mutlaka alınması gereken kozmetik ürünlerinden birisi. 
  • Maybelline Lash Sensational Maskara - 19.90 TL (Gratis)
İndirim zamanında mutlaka alınması gerektiğini düşündüğüm bir diğer kozmetik ürünü kesinlikle bu maskara. Kirpiklere çok güzel hacim veren, tek tek ayıran ve uzun süre kirpiklerde durabilen bir maskaradır kendisi. 

Evet canlarım benim yılbaşı indirim alışverişimin bir kısmı bu şekildeydi. Çok fazla uzattığımı düşünebilirsiniz. Çünkü bende öyle düşünüyorum ama az da olsa ürünler hakkında da fikir vermeye çalıştım. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Sevgiyle Kalın ❤




















6 yorum:

  1. Ohh ne güzel bir alışveriş olmuş canım :) 💕 güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım alışveriş yaparken ayarımı pek tutturamıyorum ama yinede mutluyum :D 💕

      Sil
  2. Hepsi harika ürünler. İnşallah fırsat bulursam bende indirimden faydalanayım. Benim ilgimi en çok maskeler çekiyor. Ne tatlılar değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen size katılıyorum bende tam bir maske manyağıyım her fırsatta alıp duruyorum :)) Harika ürünler var mutlaka yararlanmalısınız 💕

      Sil