13 Ağustos 2018 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM / KİTAPYURDU

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Bugün size bir kitap alışverişi ile geldim. Kitap Yurdunda çok güzel indirimler vardı. Benimde hazır alacağım kitaplar varken fırsat bu fırsat deyip birkaç tanesini aldım. Bu alışverişimde ağırlıklı olarak kişisel gelişim kitaplarına yer verdim.


Yaptığım alışverişte beni en çok şaşırtan Pucca'nın bu günlükleri oldu. Ben sadece kapak tasarımının bu şekilde olduğunu ve içinin boş bir defter olduğunu düşünmüştüm. Ama defterin belirli bölümlerinde parça parça sözler yer alıyor. Günlüğüm neredeyse bittiği için almıştım ve iyi ki almışım. Bu arada Dex yayınlarından bir kitap alana Pucca Siyah Günlük hediyeydi. 


Bu iki kitabı çok merak ettiğim için aldım. Yıllar önce bir  hocam tüm sınıfa Ahmet Şerif İzgören'in bir konuşmasını dinletmişti. Yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 1 saat sürmüştü ve ben o 1 saat boyunca hiç sıkılmadan dinlemiştim. Konuşması boyunca söylediği her kelime ya duygularıma ya da mantığıma hitap ediyordu. Eve gider gitmez tüm aileye izletmekle kalmadım kalan tüm konuşmalarını da tek tek dinledim. Avcunudaki Kelebek kitabını da çok uzun bir zaman boyunca almak istiyordum ama  bir türlü fırsat bulup alamamıştım. Kitap yurdunun sitesinde olduğunu görünce hemen aldım ve aldığım gün bitirdim. Yorumunu yakında  siteye eklerim. Ahmet Şerif İzgöreni daha önce dinleme şansım olduğu için ve kitabı bitirdiğim için gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Alın ve aldırın. ☺
Diğer kitap ile ilgili fazla bir fikrim yok.Bu sıralarda çok stresli zamanlar geçirdiğim için sanırım kitap başlığından dolayı aldım. Umarım beklentimi karşılar. (okuduysanız fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim)


Genel olarak şiir okumayı veya kendimce şiir yazmayı seven birisiyim. Açıkçası kitaplığımda hiç şiir kitabı yoktu. Bende bir yerlerden başlamak gerek düşüncesi ile Turgut Uyar'ın Göğe Bakma Durağını aldım. Turgenyev İlk Aşk kitabını kitap yurdu sitesinden almadım. Migros'a gelen kitaplar arasında sadece bu kitap kalmıştı. Bende fırsat bulduğum bir zaman okurum diye aldım. 


Nuray Sayarı kitaplarını daha önce hiç okumamıştım. Arada bir burç yorumlarını okuyorum ama kitapları hiç dikkatimi çekmemişti. :D Bu kitabını bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. İçerisinde her konudan az az bahsediyormuş. Okuduğum kitap bittikten sonra bu kitaba başlamayı düşünüyorum. Hadi hayırlısı :D
Ben kitaplarımı ve defterlerimi çok sevdim. Tahminen ay sonuna kadar yeni bir kitap alışverişi daha yaparım. Bana tavsiye edebileceğiniz, kesin okumalısın dediğiniz kitaplar varsa önerilerinizi alırım.

Sevgiyle Kalın ❤

9 yorum:

  1. Aynen kapak tasarımını bende çok sevdim. İçindeki sayfaları da kendince renklendirmiş ve çok da güzel olmuş :)) Kitabı okuduktan sonra düşüncelerinizi belirtirseniz bende hemen bir sonraki siparişim için listeye eklerim :))
    Teşekkür ederimm ❤

    YanıtlaSil
  2. Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı ve Avucunuzdaki Kelebek benimde listemde. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avcunuzdaki Kelebek kitabını okudum. Kesinlikle okunmaya değer bir kitaptı :) Şimdi ustalık gerektiren kafaya takmama sanatı kitabına başlıyorum.
      Teşekkür ederimm ❤

      Sil
  3. Avucunuzdaki Kelebek'i aklımda bulunduracağım. Güzel bir kitaba benziyor. Sana keyifli okumalar şimdiden! ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir kitap. Kesinlikle okumalısınız :)
      Teşekkür ederim ^^ Sevgiler ❤

      Sil
  4. En güzelalisveris. Keyifli günlerde oku 😊

    YanıtlaSil
  5. Ben bu ara D&R dan yapıyorum, bir arkadaşım Kitap Yurdu'ndan bahsetmişti. Şimdi de senin yazına denk geldim. Bir sonraki alışverişte buraya bakacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim alışveriş yaptığım siteler genelde değişiyor. İndirim kovalıyorum :D
      Kitap yurdu sitesinden de çok memnunum tavsiye ederim :)

      Sil