11 Nisan 2018 Çarşamba

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Geçen hafta çarşamba günü Cosmetica'dan alışveriş yapmıştım. Kargo şaşırtıcı bir şekilde ertesi gün yani perşembe günü elime ulaştı. Daha önce hiç alışveriş yapmadığım için biraz korkuyordum açıkçası ama ürünlerin hepsi çok güzel geldi. Cosmetica da her çarşamba 10 üründe %70 indirim oluyor. Ben daha önce böyle bir indirim yapıldığını duymuştum ama ürünler çok çabuk tükeniyor dedikleri için hiç şansımı denememiştim. Bu indirimde çok güzel bir maskara kaptım. Eğer böyle bir indirimden haberiniz yoksa Çarşamba günleri Cosmetica'nın sitesini takip edebilirsiniz.


Benim bu alışverişim tamamen ihtiyaca yönelik bir alışverişti. En son kullandığım Gülsha temizleme suyum bittiği için yerine daha önceden kullanıp memnun kaldığım Garnier Micellar kusursuz makyaj temizleme suyunu aldım. Yanında pamuk hediyesi ile birlikte 13.90 TL gibi bir fiyatı vardı.
Tonik kullanmayı ne yazık ki bir türlü alışkanlık haline getiremedim. Yavaş yavaş kullanmaya başlamalıyım diye düşünüp 15.90 TL'ye Loreal Değerli Çiçekler toniğini aldım. İlk defa kullanacağım için ürün hakkında bir fikrim yok. Son olarak cilt bakımında Loreal Değerli Çiçekler Temizleme Jelini aldım. Bunun fiyatı da 15 TL civarındaydı.


Kozmetik ürünlerinden ise Golden Rose markasının Miracle Lash ve City Style maskarasını aldım. Yeşil olanı neredeyse 1 haftadır kullanıyorum ve çok memnunum. Uzun süre kullandıktan sonra hepsinin yazısını ekleyeceğim. Yeşil olan Miracle Lash maskarasını %70 indirimde olan ürünlerin arasından 7.95 TL'ye aldım. Mor olanı ise sitedeki %50 indirimden 8.95 TL'ye aldım. Emily siyah göz kalemi ise 3 TL gibi bir fiyata geldi.
Ürünleri yavaş yavaş kullanamaya ve etkilerini gözlemlemeye başladım. En yakın zamanda inceleme yazılarını da yazarım.

Bu ürünlerin içerisinde sizin kullandıklarınız var mı? Düşüncelerinizi benimle yorum olarak paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤




11 yorum:

  1. Garniernin makyaj temizleme suyu güzel. Bir de bu Cosmetica indirimlerini kaçırmamak için salı gecesinden siteye bakan ve alışveriş yapanlar varmış öyle duymuştum. Aslında her salı gecesi bakılabilir. Böylece ihtiyacımız olan ürünleri indirimde kaçırmadan alabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Garnier makyaj temizleme suyunu bende seviyorum :) Salı gecesinden bakıldığını hiç duymamıştım eğer ürünleri görebiliyorsak bende bundan sonra salıdan takip etmeye başlayayım :D Bilgilendirme için teşekkürler ^^

      Sil
  2. Golden Rose'un koyu mavi olan (aynı serideki) versiyonunu çok övüldüğü için almıştım ama bir türlü kendimde düzgünce uygulayamadım. Zaten sürekli göz kapaklarıma taşıran birisi olduğum için, rimel de çok ıslak olunca uygulaması çok zor oldu. Bitiremedim, duruyor öyle :)
    Garnier'in makyaj temizleme suyu benim de severek kullandığım bir ürün.
    Doğal tonik olarak evde hazırlanmış kekik suyu önerebilirim, yıllarca kullandım, karma cilt tipine sahibim :)
    Güle güle kullan yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :D Golden Rose'un yeşil olanını hemen denedim şimdilik hiç bir problemim olmadı. Hatta günlük kullanım için sevdim diyebilirim. Diğerine sıra gelmedi henüz :)
      Arada bir doğal gül suyu kullanıyorum tonik olarak ama kekik suyunu da mutlaka denerim. Öneri için ayrıca teşekkürler :D

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Loreal Değerli Çiçekler serisi her seferinde ilgimi çekiyor ama hassas cildimde ters bir etkisi olur mu diye cesaret edemedim :/ Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim, keyifle takibe aldım. Ben de bloguma beklerim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bir süredir dikkatimi çekiyordu en sonunda dayanamayıp aldım :D
      Şimdilik etkilerini yavaş yavaş gözlemliyorum, en kısa zamanda yorumlarımı da yazacağım :)
      Kahvemi alıp geliyorum blogunuza :D

      Sil
  5. Loreal'in toniğini merak ediyorum doğrusu. GR maskaralarının fiyatları iyiymiş. Fırçalarına bakayım. Beğenirsem alayım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatları gerçekten çok uygun :)
      Sevgiler ^^

      Sil
  6. Loreal'in tonik ve jelini çok merak ediyordum ama içeriğinden dolayı almamıştım. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak diyordum ve merakıma yenik düştüm sanırım :D :D Teşekkür ederim❤

      Sil